چرخ گوشت دست کودک دو ساله را بلعید یارانه خرداد ۱۴۰۳ برای دهک‌های چهار به بالا واریز شد زن ۶۰ ساله شوهرش را آتش زد دستگیری اعضای گروه ۲۹ نفره شیطان پرستی در شیروان دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد در شهرستان مشهد کمبود مدرسه داریم بارش باران در محور‌های مشهد، نیشابور و تربت حیدریه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۴ نفر رسید (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) بعد از غذا، چای و شیرینی بخوریم؟ | به این شرط بعد از خوردن غذا بخوابید بیست‌وششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) طلا‌های اهدایی مرد به زن هِبه و قابل‌استرداد است از قند و شکر دوری کنید وزیر آموزش‌وپرورش: در ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی، ایران به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شد خراسان‌رضوی در مسیر تبدیل‌‌شدن به قطب تجهیزات پزشکی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید مصرف چه دارو‌هایی در گرما خطرناک است؟ ابتلای ۴۵ درصد مردم کشور به کبد چرب
سرخط خبرها

قتل پسر جوان به دست پدر ۸۰ ساله| قاتل: پشیمانم

  • کد خبر: ۲۳۲۳۱۹
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
قتل پسر جوان به دست پدر ۸۰ ساله| قاتل: پشیمانم
پدر خشمگین پس از درگیری با پسر شیشه ای خود، ‌ناخواسته وی را به قتل رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، این حادثه چهاردهم خرداد ماه در یکی از محله‌های پایتخت رخ داد. مقتول جوان ۲۰ ساله‌ای بود که هدف ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان، به رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که پدر وی عامل این جنایت است که توسط کارآگاهان جنایی پایتخت دستگیر شد. وی که مردی ۸۰ ساله است در تحقیقات گفت:پسرم با دوستان خلافکارش رفت و آمد کرد تا اینکه معتاد به شیشه شد. هرچند تلاش زیادی کردم تا پسرم مواد را ترک کند. او را به کمپ فرستادم، اما فایده‌ای نداشت. او هربار که از کمپ بیرون می‌آمد، مجددا به سمت مواد می‌رفت.

وی ادامه داد: هروقت مواد به پسرم نمی‌رسید او خشمگین می‌شد و ما را کتک می‌زد تا پول بگیرد. روز حادثه هم ابتدا به سمت من، بعد همسرم و سپس خواهرانش هجوم برد تا هرطور شده پول موادش را بگیرد. من هم وقتی دیدم او، در حال کتک زدن، دخترانم است، چاقویی برداشتم تا او را بترسانم. حتی دو ضربه به سمتش پرتاب کردم، اما به قیمت جانش تمام شد درحالیکه من اصلا قصد کشتن او را نداشتم. حالا هم به شدت پشیمانم و هنوز باورم نمی‌شود که پسرم را به قتل رسانده ام.

این مرد برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->